Måndag och vår

Efter att gubben jobba kväll förra veckan så gick vi upp lite tidigare för att hinna med dagen. Detta har nu smittat av sig och jag vakna tidigare idag med, gött! Idag är det vår på riktigt, det är 3+ och strålande sol. Visst är det härligt att få samla på sig lite energi men snön smälter ju! Det gillar vi inte, jag vill gärna ha kvar så mycket snö som möjligt iaf i någon månad till, jag måste få köra mer skoter för jag är inte klar. Skoter har blivit ett sånt stort intresse för oss att vi ska kolla på att köpa en till tills nästa säsong. Vi funderar på en likadan fast enkeldyna. Hoppas hoppas hoppas =)

Bosse har precis börjat tappa vinterpälsen så nu börjar den roliga med att behöva dammsuga varje dag igen. Han ser inte riktigt ut som en skabbräv än men det har börjat. När vi är ute och går så är hans största intresse att rulla sig och dra sig fram i snön. Jag antar att det kliar i pälsen på han, och han ser för jäkla skoj ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0