Tisdag

Idag precis som igår är det vår ute, underbart att få samla lite energi. Bosse ska ju egentligen vila men han är ju sig själv igen så jag tog med han på en långis i det goa vädret. Jag vet inte om jag inbillar mig men jag har märkt en klar förbättring vad gäller Bosse. Det är mycket mindre pip om att han ska ut, det är knappt något fast det kan ju bero på att han har tratten på sig. Sen tycker jag nog att det är lite mindre jäkt ute och ibland går han tom fint. Tänk om det här är på riktigt och här för att stanna.. gudagåva isf =) Om 3 dagar ryker tratten så vi får la se då.

Annars har det inte hänt något. Jag har blivit småförkyld efter skoter turen och även haft en jäkla träningsvärk, att köra skoter kan va värre än ett gympass. Gött Gött.

Jag måste ta tag i att söka lite jobb som jag sett men inte haft någon ork. Det gäller att va på rätt humör speciellt när man får ett brev av stjärtförmedlingen att här finns ett jobb för dig att söka. Varför i alla världar skulle jag vilja flytta till en inavelsby i småland? *morr*. Jag behöver ett jobb nu så jag måste försöka ragga lite nya kontakter som jag kan utnyttja, var finns ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0