Älskade pip pälsodjur

Ja idag kunde vart den stora dagen men tyvärr fick vi ju flytta fram den en vecka och jag är inte nöjd. Jag kom nyss hem efter att ha tagit en längre promenad med han men ändå ligger han nu och ylar för att han ska ut igen. Jag såg att han ville skita men han kom alltid av sig, man blir ganska less. Han får allt vänta en stund innan jag måste ge mig ut.. igen. Det är tur han är söt =)



Igår lämna gubben in våran bil på lagning men det kan tydligen dröja en vecka innan vi får tillbaka den. Hur fan kan det ta mer än en vecka att byta backspegel och dörr? Helt otroligt. Som tur och snällt är så har vi fått låna en bil av Marie och Tomas. Tack tack för det.

Ikväll kommer Stina och Danmark på besök =) Kul kul men jag måste nog säda lite nu kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0