En bättre dag

Alla har vi upp och ner dagar och det brukar gälla allt. Jag har sådana när det gäller att jag under tvång måste hitta jobb/utbildning. När stjärtis och allt annat bös tjötar så blir jag negativ men när man få vara i fred så blir jag mer positiv. Nu har jag fått vara i fred i några dagar så idag har jag kommit fram till att jag kan nog glömma 3D om jag inte vill vänta tills hösten. En annan plan som funnits ganska länge är webbdesign och det är något som stjärtis kan erbjuda om jag fattar hemsidan rätt så idag har jag mailat till min privata stjärtis för att få lite klarhet. Något måste ju göras som sagt så varför inte det då? Så länge det är på distans så kan jag nog plugga vad som helst nu.. nästan.

Ikväll ska vi öva med att ha på Bosse tratten. Det är inget jag ser framemot men vi ska bara låta han ha den en liten stund och sen få massa godis. Imorron ska ha få ha den lite längre osv fram till den stora dagen. Jag hoppas verkligen att det blir bäst för alla att hans bollar ryker för annars får jag nog gubben efter mig som kämpat så hårt för att stackars Bosse ska få ha dom kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0