Ett år närmare döden

Då kom dagen när man inte längre kan åka med ungdomsbiljett på lokalbussarna här uppe. Tror dock jag kommer att göra ett försök ändå.

På sängen fick jag bananstubbe och gubben köper just nu götta till mig. Jag får nämligen bestämma hela dagen, och klockan 5 ska vi till favorit restaurangen och käka och dricka gött =)

Även om siffran gott och väl kan stanna så är det kul med en egen dag. Fast det är det ju egentligen inte heller.. Ett stort GRATTIS till min syster dotter Sandra som fyller 20 år idag. Ju äldre du blir ju mer jämngammla blir vi ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Men vad är en bananstubbe för nåt? ;) Hoppas att du fick en bra födelsedag gumman! Pöss.

2011-01-13 @ 13:19:17
Postat av: Mig själv

Det är ju en banan tårta ju =)

2011-01-14 @ 12:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0