Faan!

Jag hade missuppfattat tiden och trodde att bronsmatchen va nu när finalmatchen spelas. Jag som hade laddat med en kall go får nu ist se på fel länder göra upp om guldet. Lite dumt men gött med en kall.

Annars så har vi varit i Hjöggböle idag och släppt Bosse men vi stanna på gubbens mosters gård och försökt hjälpa gubbens farsa med skotern. Fast jag satt i en snödriva och sög i mig vitaminer från solen mendans gubbarna jobba. Jag invigde mina nya skoterskor som jag köpte igår och dom va värda sina pengar för jag frös för en gång skull inte. Bosse va jätte duktig och höll sig nära oss hela tiden, ibland blir man så stolt över han.

Igår va vi hemma hos Gustaf och Jenny, hon fyllde 30 och bjöd på gotårta. Hela det gänget va där och det är som alltid kul att ses, man gör det för sällan.

Efter matchen (vila nu) ska jag göra klart jobbet åt gubbens jobb. Vi satt några timmar igår och jag tycker det blir riktigt bra. Jag har nästan glömt hur kul jag faktiskt tycker att det är. Kanske borde börja jobba lite på skoj så man håller igång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0