Go morron eller något

Idag klev jag upp med gubben och det va en timme innan tuppen, jag hade då precis lyckats somna. Eftersom vi inte fick fixat med våran andra bil och eftersom mitt knä inte är helt hundra så behöver jag bilen idag när jag ska träffa min jobbcoach så jag fick köra gubben till jobbet. När jag sovit så lite tänkte jag att det skulle bli värre att somna om så jag la mig i ett bad och läste i 2 timmar. Hjärnan är dock gummi nu bara för detta, trevligt!
Idag ska jag tillsammans med min jobbcoach gå till CV och kolla utbildningar/kurser så man får något att göra. Tydligen väger en högskoleutbildning högre än arbetserfarenhet, idiotiskt! Jag har tänkt mer på det där med plugga och det är kanske lika så bra, man slipper ju iaf stjärtförmedlingen och bara där är det ju värt det.

Igår packa vi ner julen och det är en jäkla tur att det bara är jul en gång om året för annars hade det fått stå kvar.

Nu dax att bli människa och ge sig av.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker nog att du ska satsa på lite utbildning, kan ju vara roligt :) Hittade du nåt intressant?

Kram o puss.

2011-01-13 @ 13:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0