Jag har en gammal kropp idag

Igår va en sån hysteriskt kul dag. Vi va ute med skotrarna och jag tror vi va 7 skotrar på 9 personer, jag har aldrig varit ute med ett så stort gäng förrut. Jag körde våran egna skoter och jag och gubben va nog inte riktigt lika galna som resten men dom behövde inte vänta lika länge på oss ju mer tiden gick =) Gubben sa att jag skötte mig bra och jag tror faktiskt att ha menar det, inte bara sa så för att han måste.. höhö. Jag fick dock rekordet i fastkörning, jag lyckades hela 6 gånger med detta. Stundtals när vi körde på sönderkörda leder så va det inte lika kul, jag hoppa runt som en prostituerad där och då är det inte så kul. Idag får kroppen ta stryk av detta för jag har ont överallt, men självklart va det värt det. Jag måste bara öva mer och då blir ju även kroppen mer van. Tack alla! =)

Korvpaus på macken.

 

Idag hade jag tänkt göra mycket men det blir nog väldigt lite eftersom jag har en halv kropp. Kan inte påstå att förkylningen blev bättre av att va ute i snön i 6 timmar heller. Jag ska nog spela lite Donkey Kong och ge oss lite mer liv ist =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte ensam om att ha ont idag! :P Fi tusan vad tungt det var att kliva upp i morse!!!

Men skoj var det :D

2011-01-03 @ 13:16:52
URL: http://storsvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0