Knips Knips

Nu har gubben äntligen gått med på att knipsa Bosses bollar så på måndag ska jag ringa till veterinären och kolla upp all info. Han är inte rolig nu Bosse.

Idag är jag för övrigt en duktig hemmafru och har storstädat och fixat här hemma. Jag har även bakat lite blåbärsmuffins som hela familjen får njuta av sen, det luktar så himla gött här hemma nu =)

 

Vad gäller utbildning så vet jag inte. När jag och min jobbcoach kom till CV så hade dom inte öppet eller något. Hon ringde en kontakt där som inte visste nåt? Hon ringde även en bekant som är chef för ett stort reklamföretag här uppe och fråga vad dom hade för krav. Hans krav va ungefär allt som jag redan kan men eftersom jag har jobbat så lite med det sen jag flytta upp så kan det va en nackedel? Jag blir så trött. Så vad ska jag plugga till då för jag måste ju göra något. Jag vet ärligt inte men ska ta mig en funderare och sen får jag nog ordna med allt själv, börjar även fundera om det här med en jobbcoach verkligen är något för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0