Lovande onsdag

Idag gick jag upp tidigt men inte för att köra gubben till jobbet utan för att snällt promenera till Campus och min jobbcoach. Jag är lite små rädd för äldre bilar så därför får gubben ha vår lånebil ifred. Idag är det gubbkallt så jag fick klä mig efter detta och stoppa musik i öronen för att göra lidandet bättre. Det funkar faktiskt men man känner sig som en idiot när man kommer på sig själv att sjunga med, och tro mig ingen vill höra mina toner.

Väl framme så va hon så snäll och gav stackars nedkylda mig en varm kopp choklad. Idag va min sista dag hos henne och just idag hade vi sådana givna samtal att det kändes riktigt tråkigt. I nästan 2 timmar satt vi och tjöta skit och bolla en massa ideér, hon är inte dum alltså. När vi va klara så lovade hon mig att jag fick maila, ringa eller träffas mer om jag ville även att hon inte får betalt längre. Tack snälla medmänniska, och lite dåligt samvete fick jag för att jag har vart irriterad på henne ibland. Det här blir bra.

På hemvägen så hade det hunnit bli lite varmare ute så mina lager av kläder gjorde hemvägen svettig. Ett råd är att inte svettas i oranget, det blir inte sött. Ett bad fick lösa det mesta.

Igår hade vi som sagt besök av Stina och Danmark och det va riktigt trevligt. Vi drack lite rötjut och en skvätt octomore och tjöta en massa skit. Tack för en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Elin

Varning för dum fråga, men varför sista dagen??



Att sjunga för sig själv låter nog inte lika illa som att gå och garva för sig själv ;) (morgonpasset i öronen)

2011-01-26 @ 17:00:11
URL: http://storsvart.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Elin: För att stjärtis är så snåla och tycker det räcker nu.

Haha.. gött man inte är ensam om att va knasig ;P

2011-01-26 @ 22:21:14
Postat av: Ida

Så go din jobbcoach verkar vara! Så himla tråkigt att du inte ska gå till henne något mer. Men gumman, allt kommer att ordna sig till slut! Jag tror på dig! Puss o kram!

2011-01-28 @ 15:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0