Repris

Idag gick jag upp med gubben för att köra han till jobbet, jag behövde bilen när jag skulle träffa min jobbcoach senare. Som vanligt blev jag på dåligt humör men kors i taket när jag gick där i från och kände mig lite bättre, ibland förvånar hon mig. Hon lovade även att ringa min stjärtis och fråga varför dom inte kan hjälpa mig med utbildningen som jag fråga efter. Kan va så att jag inte vart arbetslös tillräckligt länge?

Som alltid när jag känner mig lite nere så hjälper det att shoppa och nu när det är slutrea så är allt så mycket roligare. Jag fynda 2 snygga tröjor för 99 kr st och denna oversize kofta att mysa med hemma som det va 70 % på =)

 

Grattis kära mor på födelsedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0