Så mycket snö

Idag är det bara -4 och det va riktigt gött ute och jag hade lätt kunnat gå ute i någon kofta bara om det inte vore för all snö som kommer. Personligen så tycker jag att det är bra för skoterlederna behöver detta, men annars hade det kunnat få vara en stund. Får hoppas gubbens kompis tar sig från Oslo hit idag trotts all snö.
Gött med söndag igår även om det inte påverkar mig speciellt men gubben är ju ledig. Han va dock ute en stund med skotern men jag valde att stanna hemma. När jag gick till min jobbcoach i onsdags så hände något med någon jävla muskel eller vad fan som nu sitter i knävecket, ont har jag iaf.

I helgen blir det inget Lappland, vi gjorde av med lite för mycket pengar hemma i Götet. Men vi har nog lyckats få till en kanon dag ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0