Seg måndag

Idag vaknade jag jätte sent men jag antar att jag behövde sömnen. Det dumma är bara att allt man planerat blir lidande och hittills har jag bara duschat. Tur det finns en morron dag så man kan skjuta upp det =)

Jag fick ringt veterinären imorse iaf och bokat om Bosses operationstid till nästa tisdag ist. Denna veckan har jag ganska fullt upp och jag tror det är bäst att Bosse får all min tid när det är gjort. Tror inte han klagar över att få ha sina bollar kvar en vecka till.

Lukten i hallen är kvar men den är inte lika plågsam som innan, vi har lyckats få den att avta iaf. Skumt det där.

Idag kommer Stina hem till norrland, ska bli kul att ses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0