Själen mår bra av denna värme

Idag och igår har vi haft ca +3 här uppe men idag är det riktigt vår ute och det blir man så glad av även om man inte kan hjälpa det. Jag vill inte ha vår än för jag har inte åkt klart skoter men det va riktigt gött att få ett smakprov iaf =) Dock lite irriterad över den mångd grus som dom slängt utanför våra dörrar, så halt är det faktiskt inte.

Igår blev jag medbjuden på stan med gubbens mor, systrar och gubbe. Det va fortfarande en hel del rea men jag hade inte så tur som dom andra. Jag shoppa faktiskt förvånandsvärt lite men blev riktigt nöjd med det jag hitta, bla jätte ful/söta barbapappa strumpor.. haha. Vi tog även en fika och jag hade en jätte trevlig dag. Tack tack.



På eftermiddag blev vi bjudna på middag hos gubbens morsfars och lika så idag igen. Man är allt bra bortskämd.

Idag kanske kanske skulle vi få hämta hem våran röda pärla. Jag håller tummen stenhårt.

Jag har även fått ett jobbuppdrag av gubbens chef som ville ha hjälp med design över ett utskick. Självklart tacka jag ja men jag har inte börjat ännu så jag kanske ska sätta fart nu.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt med ett par barbapappa strumpor :) Kan du inte lägga ut en bild? Kul med jobbuppdraget, hoppas att det dyker upp fler sådana saker :) Pöss!

2011-01-28 @ 15:40:16
Postat av: Sarah

Hihi vilka söta strumpor =) Och vad kul med uppdraget. Som Ida skrev, hoppas det blir fler =D

Älskar dig syster! Vi längtar efter er redan!

2011-01-29 @ 03:38:39
Postat av: Ida

Gud så gulliga strumpor :) Sådana vill jag med ha nu ju haha :D Pussar.

2011-01-30 @ 00:40:07
Postat av: Mig själv

Ida: Dom finns på H&M.



Sarah: Tack tack.

2011-01-30 @ 17:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0