Vem luktar smör?

I några dagar har vi haft en hemsk lukt nere i hallen, det är någon blandning av svettsmör med skoter så det borde ju va något klädesplagg? Jag har nu gjort som gamlingarna och hängt ut mina skoter kläder på balkongen för lite luftning och när gubben kommer tillbaka så åker hans kläder också ut. Jag måste hitta källan!

Idag vakna vi också tidigt för jag skulle köra gubben till Ålund där Krille och hans.. svåger? vänta på han för att köra tillbaka våran skoter till stan. Jag hoppas det går bra för dom, det blir nog en tuff skoter tur men kanon väder fick dom.

Ikväll ska jag va fyllechaffis åt gubben, jag har ingen större lust att dra dit så han får lite egen tid med gamla vänner. Jag fick mig några kalla igår ist och givetvis några timmar med kära gamla Donkey Kong =)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min nya kofta som jag aldrig kommer att ta av mig. Den är som ett stort mysigt täcke =) Kanske hinner jag vila ögonen innan gubben ringer och vill ha hämtning.

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0