Ledig.. eller?!

Idag vakna jag tidigt för en tur på stan med svärmor och Marie. Inköpslistan bestod av nya blommor till hemmet. Fast inte blommor som blommor utan bara något grönt som inte kräver så mycket uppmärksamhet. Jag hatar nämligen dom vi hade innan för dom ville gärna ha vatten jämt men ändå va dom hysteriskt fula. Må dom nu vila i frid.

Jag köpte bla dessa till vardagsrummet. Blev klockrent.



En blomma till fick följa med hem som nu står i köket men jag fynda även nya soffkuddar. Givetvis i samma färg som dom jag hade innan men som nu får ta pension efter allt slit. Jag är nöjd där med.



Efter att ha planterat om blommorna så blev det att diska, ta hand om tvätten, tvätta mer och snart dammsuga. Man är fan inte ledig fast man är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0