Så tog det tid igen.. igen

Kan börja med att skryta om min första blåbärspaj någonsin. Vi gick i skogen med Bosse och hitta en massa blåbär, arga över att inte tagit med någon hink fick vi fylla en skitpåse. Men alla norrlänningar vet att plocka bär innebär tusen myggbett, men det va det värt.



Jag bestämde mig för att försöka baka en paj (aldrig försökt innan) så vi köpte form + tillbehör och jag lyckades faktiskt =)



Så vad har hänt annars? Jo vi har varit på hotell Lappland som har blivit vårat "mys"ställe. Vi hade det helt underbart och på gubbens födelsedag fick vi äta hotellfrukost. Gööött!!! Tack gubben och grattis igen.

Vi har äntligen fått sålt Dodgen. Hurra Hurra Hurra!!! Bil med ac snart då.. kanske kanske =)

Min mobil har äntligen börjat fungera med laddningen. Hurra Hurra Hurra!! där med.

Idag jobbade jag mitt sista pass på jobbet men enligt chefen kan jag vara lugn. Får hoppas på det då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0