Så tog det tid igen

Det är inte meningen att glömma av bloggen men jag har på riktigt vart helt slut på sista och när man väl vart ledig så har det hänt en massa annat.. men mycket kul =)

Vi har varit och sett sista delen av Harry Potter och vi båda tyckte att den va helt kanon. Vi är stora Harry fan här hemma. Men jag kan ju tycka att har en bio satt en åldersgräns så ska den hållas. Jag har väldigt svårt att tro att skitungarna som va där och förstörde va gamla nog att ens fatta filmen sen tror jag att den va för hemsk för annars skriker man inte så. Visst är det en barnfilm men till en viss gräns.

Vi har även varit på släkt-grill-fest i Hjoggböle och där är det som alltid lika trevligt. Det tycker nog Bosse med, han älskar att vara där.

I lördags va vi på födelsedagsfest för Rebecca och gubben min. Det va en helt galen kväll men det va längesen jag va på en sån kul fest att det tom va värt att va sliten dagen efter. Tack alla för den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0