Torsdag och ledig

Jag vet att jag har blivit dålig på att skriva igen men när jag inte har jobbat så har jag varit med mamma så klart. Det va i tisdags som dom packa ihop bilen och rulla neråt igen. Det är alltid lika tufft och tråkigt att säga adjö för denna gången men vi hann faktiskt ses mer än jag trodde och vi gjorde en massa saker =) Tack mamma och Thomas för denna gången!

Så vad händer annars då? Jag gillar min nya mobil men är samtidigt jävligt irriterad på den. Jag fick ju byta mobil efter 2 dagar för att skiten inte gick att ladda och nu är det nästan samma visa igen. Man måste hitta precis rätt läge för att den ska få ström, skit irriterande men den laddar ju iaf så jag orkar inte byta en gång till. Nu har jag dessutom skaffat rosa skal till den så då går det ju absolut inte =) Annars så är jag jätte nöjd med den.

På konsum så har jag nu fått ett par riktiga byxor som sitter bra (för er som inte förstår så är det ett stort steg), dom va dock ganska så för långa men snälla svärmor sydde upp dom åt mig. Blir premiär imorron för jag jobbar helgen.

Det har nu blivit varmt här uppe igen. Jag fattar verkligen inte hur det kan växla från tropiskt till +15 så fort, bestäm dig kan man tycka. Bosse fick iaf farit ut till havet igår och svalkat sig. Där ute va stora vågor men han verka tycka det va kul ändå. Söta troll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0