Bättre start.. ja

Idag sov jag länge men som alltid så kanske jag behövde det.

Efter en promenad med Bosse så hör jag mobilen ringa och jag får springa upp för trappan. Det va min chef som bara ville kolla om allt va klart inför jobb på midsommarhelgen. Jag hade ju hoppats på att få jobba men inte hört något så det va ju bra att vi fick det utrett. Nästa vecka kommer jag börja på mitt sommarschema och det är ju bra, då kanske man kan planera lite när man vet hur man jobbar. Jag håller bara tummen att det kommer gå lika bra för mig även efter sommaren. Men men nu tar vi sommaren först.

Nu när jag har vart ledig några dagar så har jag mest slöat och legat i soffan med en bok. Eftersom jag har 2 dagar till så tänker jag göra det samma nu =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Så det blev jobb till helgen?

2011-06-22 @ 18:22:52
URL: http://storsvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0