En bättre start imorron tack

Vi har inte jätte sora problem med våra grannar, det kan alltid va värre men att bli väckt av Jesus-musik 5-6 på morron är inte okej. Visst sprid din propaganda jag väsnas själv ibland men inte före tuppen tack. Idiot!

Med öronproppar somna jag om och när jag vakna bestämde jag mig för att cykla till stan eftersom det inte har börjat regna än. Runt husknuten blir jag omkörd av sopmongot på 200kg. Hur i helvete får han ens cykeln att rulla och så fort? Han va inte vad jag ville se efter en sådan start iaf. Väl på stan så fann jag det jag sökte, en klänning och en bok som jag länge velat ha (förnuft och känsla). Jag älskar filmen så jag vill gärna läsa boken också.

På hemvägen möter jag självklart sopmongot 2 (frun), det trynet har värre invärkan än starksprit på mig. Jag blir vansinnig. Det va inte heller vad jag hade önskat att få se efter allt annat. Vissa dagar är för underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0