Tack för helgen..

Tidigt i lördags morse åkte vi till tågstation och hämtade hem Linda. Det underbara med henne är att vi kan ta vid där vi sist sågs. Vi har haft en helt underbar helg och vi har hunnit göra en massa roliga saker, synd bara på att tiden gick så fort. Tack för allt, du är saknad!





I söndags va det Bosses födelsedag, han blev hela 3 år och givetvis skulle det firas. Jag bakade hans obligatoriska födelsedagstårta och vi sjöng för honom. Han fick även en present och senare springa fritt i skogen. Jag tror och hoppas på att han hade en kanon dag.



I måndags kväll tog vi farväl för nu och det känns alltid lika konstigt att återgå till sitt "normala liv" efter att man haft besök. Det känns bara skumt.

Igår jobbade jag så nu är allt som vanligt igen. Jag ska även jobba hela helgen så jag va tacksam över att få vara hemma och ledig tillsammans med gubben idag. Vi har bara haft det lugn och skönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0