Hemma tidigt idag

Nu har jag jobbat klart för den här veckan, tror jag för man vet ju aldrig. Idag slutade jag vid 1 redan men då jobbade jag ändå över för jag gjorde ett datatest om posthantering. Känns konstigt att va hemma så här tidigt, vad ska jag hitta på? Kanske sätter mig på balkongen och mår bra. Jag vet inte hur det vart i resten av landet men att Norrland har 30+ i skuggan i juni månad är underbart! Nu kan jag ätnligen använda mina nya sommarklänningar =) Synd bara att mina ben har blåmärken, rivsår och är fulla av bölder från dom jävla mygg jävlarna.

Bosse tycker nog dock att det är lite jobbigt i värmen, han blir trött fort. Det kan också bero på att han blivit en liten tjockis, fast han börjar att gå ner igen nu så den nya maten hjälper nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0