Ny kul vecka

Idag är jag ledig och har passat på att städa + lite andra ärenden som jag bara va tvungen att ta tag i. Gött när det är gjort. Idag är det även underbart väder men inte kan jag ha öppet balkongen för det, utanför lägger dom nämligen ny gångbana och det är inte så kul att lyssna på men bra att det blir gjort. Parkeringen nästa kanske?

Just i detta nu är mossan och Thomas på väg upp till oss, dom husbilar och beräknas va här på onsdag. Jag jobbar ganska bra tider den närmsta tiden så vi kommer att hinna umgås mycket =)

Just nu sitter jag bara och väntar på att Telenor ska ringa upp mig. Jag är nämligen sugen på en ny mobil och skulle få besked om min favorit idag. Jag är ju dock född utan tålamod så har dom inte ringt upp innan gubben kommer hem runt 4 så ringer jag nog dom. Hade vart gött att få tjöta med samma kille bara så man slipper berätta allt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0