Svensk sommar!

Veckan har som sagt vart fullt ös men nu börjar det bli lugnare för oss. I lördags hade vi underbart väder så med gubbe och gubbesyster cyklade vi med korgen full av kalla och hamna på en brygga. En sommarkväll kan inte bli mycket bättre än så =)



Idag är jag ledig och har passat på att städa, ta hand om tvätt och gett mig på vårat berg av disk. Jag kom inte hela vägen ner men en bra bit iaf. Jag hade egentligen tänkt cykla till stan en sväng men när man vaknar mitt i natten av att det verkligen öser ner och likadant när man vaknar igen sen så stannar man hemma.

Idag åker Stina hem igen, känns tråkigt men vi har haft mycket kul ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0