Underbar fredag!

Idag vaknade jag ganska sent men väldigt utvilad, det va gött. Efter en promenad med Bosse så bestämde jag mig för att cykla till stan, det är för fint väder för att sitta hemma. Jag hade dock glömt av att det är studenten idag men för en gångs skull va det ganska kul att titta på dom. Jag hamna på en parkbänk mitt i solen med en trevlig gammal tant att tjöta med. Det är dock 28+ i skuggan så ingen av oss blev sittandes allt för länge.

Jag fick köpt mig det jag skulle men givetiv lite mer. Jag fynda en vind och regnjacka som va 600kr billigare och även om det inte är säsong för den så va den för snygg och billig för att hänga kvar =)

Nu inväntar jag gubben och funderar på om jag ska boka biobesök till ikväll. Det som tar emot är att det kan nog vara ganska så varmt där inne en dag som denna. Det får bli lite melon på balkongen och fundera över saken.

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0