Fredag

När det är fredag så tar även jag ledigt, kanske låter lite sjukt men jag släpper all skit med stjärtis och blir irriterad på måndag igen. Så idag är jag på bättre humör igen.. perfekt!

Men jag har givetvis en sak att gnälla över och det är våran bio här uppe. Ikväll ska vi på bio eftersom det inte blev någon förra helgen och vi ska se I am number four MEN det va inte vårat första alternativ. Vi ville se The adjustment bureau men den visas ju inte här, eller har den redan visats klart? Kolla i Götet och där går den ju, såg också att om man jämför städerna emellan så visas bara 1/3 av alla filmer här uppe. Dax att bygga ut kanske!?

Efter önskemål kommer här en bild på min nya träningskompis. Den är inte testad än men verkar hålla ALLT på plats och det gillar vi.

 

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg baddräkt! Fick mig att komma ihåg att vi måste åka och plaska snart! Pite eller Övik

2011-03-25 @ 21:04:23
URL: http://www.storsvart.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Elin: Tack jag är ganska nöjd faktiskt, får hoppas jag känner samma efter att den blivit invigd. Ja vi får la ta Övik nästa gång tycker jag =)

2011-03-26 @ 13:35:21
Postat av: Ida

Det var en snygg träningskompis du fått tag i :D Kramis!

2011-03-27 @ 23:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0