Helgen

Fredag: Ärligt så minns jag inte vad vi gjorde i fredags, det står helt still. Kan inte ha vart något viktigt då.. eller? Jag vet att vi åkte och släppte Bosse i skogen efter att gubben kom hem från jobbet iaf och nu passar västen perfekt.

Lördag: Strålande sol och med nysnö på backen så kan det ju bara betyda en sak.. skoter! Denna gången va det jag och gubben som själva tog en tur men det va ganska mycket skotrar ute och min favorit led va halverst sönderkörd så det blev bara ett par timmar. Men bättre än inget alls.

Efter det så åkte vi in till stan för att leta efter en baddräkt till mig och det va inte lätt för det är ju inte precis badsäsong just nu. Anledningen till att jag vill ha en baddräkt är för att när lönen kommer så ska jag köpa mig ett badkort och äntligen komma igång och simma. Jag vill inte börja i bikini så jag hittade tillslut en baddräkt av snyggare modell på nätet. Blir nog bra om tuttarna håller sig på plats.. haha.

På stan så gick vi förbi en affär när gubben helt plötsligt tvärstannar och pekar. Det han ser är något så underbart som IRN BRU. Denna fantastiska dryck har vi letat efter enda sen vi kom hem från Skottland. Vi köpte på oss nästan hela lagret och tackade gudarna för att denna dryck har hittat till Norrland.


På kvällen fick vi besök av Simon och Rebecca som va barnlediga. Dom hade med sig halva barskåpet och säkert halva Coop.. haha. Dom är för söta. Vi hade en jätte trevlig kväll tycker jag och hoppas vi kan göra om den snart.

Söndag: Bosse väcker oss 12:20 och ingen av oss kan fatta hur vi kunde sova så länge. Pga detta så fick vi kapa lite planer och åkte direkt till skogen för att släppa Bosse. Även söndagen va en helt underbar dag så vi va där i nästan 2 timmar och lekte, snö är skoj för alla  =)

Bosse



Snögubbe

Kvällen va lugn och skön.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0