Inget vidare idag heller

Hur kan jag som inte har träffat någon, som inte ens vart på affären bli magsjuk? Först trodde jag att jag ätit något dåligt men igår kväll så blev jag riktigt dålig och denna natten va den värsta sen blindtarmen. Runt fyra inatt va gubben snällast och åkte till macken för att köpa fil till mig, då va jag helt tom. När jag fått i mig en skål så dröjer det nog bara 2 minuter innan allt kommer upp igen, men efter det så mådde jag lite bättre och kunde äntligen gå och lägga mig. Det blev inte många timmars sömn och det känns nu, jag är helt slut. Just nu mår jag helt okej, lite ont i magen och lite illamående men bättre. Stackars Bosse fick en promenad runt huset bara, jag kunde inte gå längre. Sen är det så hysteriskt halt och det blåser ju storm.

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig gumman! Inget vidare att vara magsjuk, din stackare :(

Kramis!

2011-03-03 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0