JA!

Jag har fått lite skit för att jag har bett om mer snö, men det skiter jag i för jag vill ha mer och det hjälpte att be. Men till vad vet jag faktiskt inte, väderguden? Det har snöat hela natten och det kommer fortfarande lite snö nu med, det har nog tillkommit 5-6 cm på det vi redan har vilket gör det perfekt för skoter imorron =)

Idag har jag sytt om Bosses väst, det är den väst han har så att han ska synas när han springer lös. Av någon anledning så har den blivit lite trång i midjan på honom. Jag kan ärligt inte begripa varför en hunds aptit ökar när bollarna ryker. Han ska iaf få testa den när gubben kommer hem från jobbet. Bosse behöver få springa av sig.

Igår va jag inne på Myrorna en sväng för att kolla lite böcker. Jag hade turen att hitta 3 st som jag tror kan va något för 35 kr/st. Helt ok. Jag minns när jag inte ens kunde gå in i en sån butik för jag tyckte det va så äckligt, men är det verkligen värre att köpa begagnade bäcker än att låna från biblioteket? Så märklig man har varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0