Känns gött!

Ja då va vi uppe och simma igår och hade nog tur för det va inte alls mycket folk. Det va dock simträning så det fanns 2 längder för övrigt folk, jag hoppas ju att det öppnas fler om det inte är träning. Det va iaf hur gött som helst men gud vad jag är i dålig form, men det gick bättre ju fler längder jag simma. Tack gubben för att du hängde på.

Jag fick förresten ta det fulaste kortet. Tydligen när man köper kort så ska man fotas och där står jag med alla ytterkläder på mig och så sticker hon fram en liten webbkamera och resultatet blev en suddig jag med mössa på sne. Ett skämt ju. Jaja, inget som någon ska se.

Idag har jag faktiskt lite träningsvärk och det känns underbart. Nu vet jag att en timme med några minuters paus blir en perfekt start =)

Skatteverket ger mig skoter pengar! Jag är glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0