Nu börjas det igen..

Dagen börja bra förutom att det har blåst orkan ute så varken jag eller Bosse va speciellt sugna på en längre promenad för det gick inte att andas i blåsten.

Sen fick jag ett brev från skitförmedlingen om att jag ska infinna mig på en gruppträff i början av april. Inget gör mig på värre humör än brev från dom. Det står inte specifikt om vad det skulle handla om, hur många idioter som ska närvara eller ens hur länge vi ska vara där. Sen verkar det va någon helt ny stjärtförmedlare som ska hålla i skiten. Det finns inget värre än att tvingas gå på en gruppträff med alla andra arbetslösa invalider i stan.
Det är ett helvete att vara en arbetslös nolla och man mår skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0