Ojdå

Det är inte det att jag har glömt av bloggen, jag har bara vart så otroligt trött och slö den sista tiden. Jag tror inte jag är helt hundra och idag är gubben hemma från jobbet så kanske vi har något skit här hemma.

Så vad har hänt sen i lördags då? Jo det blev ingen bio ist hamna vi hemma hos Wille med Jim och Janne. Det va en riktigt trevlig kväll med några kalla och trotts gubbarnas musiksmak och jag va tom modig och klappa båda hans råttor som sprang omkring där. Dom va rätt mysiga men jag kommer alltid tycka att svansen är hysteriskt äcklig.



Kvällen blev ändå rätt lugn och vi va hemma igen innan ett. Det göttiga va att vi hade cykelavstånd.

På söndag morron mådde jag inte helt bra (börjar bli gammal?) men gubben va pigg och körde oss runt till olika loppisar. Vi va på jakt efter saker till ett projekt och hitta ett föremål. Får hoppas det blir bra sen.

Efter det har vi tagit det jävligt lugnt som sagt. Antar att det behövs.

Idag är det 10+ men storm ute, så himla typiskt. Vi får nog va glada om det går att köra skoter nästa helg. Jag hoppas verkligen det eftersom jag inte körde något denna helgen. Jag måste få mig ett sista åk för denna gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0