Onsdag idag

Idag fick jag hem min baddräkt som jag beställde, det tog väldigt lång tid tycker jag. Jag är ganska nöjd med den, kanske en smula större hade vart kanon, men men det får nog paddan övningarna i bassängen ordna för mig. Kan säga att det kändes väldigt ovant att ha en baddräkt på sig men i helgen blir det nog premiär.

Gubben är hemma idag med och hur mysigt jag än tycker att det är så hoppas jag han mår bättre snart. Sen är Bosse inte på sitt bästa humör heller, han skäller på allt och alla just nu. Inte kul!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Lägg upp bild på baddräkten, kära syster! Är nyfiken på hur den ser ut! :)

2011-03-24 @ 21:08:47
URL: http://lucasmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0