Premiär idag

När gubben slutat jobbet så ska vi ta en permiär tur till simhallen. Jag är en liten fegis och vill ha med mig gubben första gången så jag hittar rätt. Tror det blir till att köpa ett 3 månaders kort och sen köra 2 ggr/veckan. Jag kan redan känna hur rygg och själ mår bättre =)

Denna veckan har jag med spännings lyssnat efter brevbäraren för att se om han kommer med skattepengar. Det är inte så svårt att undvika höra för Bosse hatar dom som väsnas i hans brevlåda, men inget besked än så länge.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du vet väl att du kan logga in på skatteverkets hemsida om du inte orkar vänta :) Jag får ju fan restskatt i år!!! :( 800 spänn fi faaan haha. Pöss håller tummarna för dig :)

2011-03-29 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0