Bosse smutsgris

Denna veckan jobbar gubben kväll så idag när vi vaknat och efter att vi ringt veterinären så åkte vi ut till Boviken och släppte Bosse. Men det blev inte vid havet idag för där finns alla fågelungar och dom är ju jätte roliga att jaga, utan vi tog en skogspromenad. När vi gått en bra bit så hitta vi en sten i solen och där det inte blåste orkan så där slog vi läger en stund. Jag tänkte fota Bosse lite men det gick la så där. Inte lätt att fota någon som är på bus humör =)



När vi va vid bilen så stack Bosse ifrån oss och sprang mot havet men han hitta ett surdike på vägen och det va givetivs där han hade som roligast *suck*. Det va bara att packa in han i bilen med all skit (bilen får städas och vädras ur en annan dag) och fort in i badrummet när vi kommit hem. Han blev inte ren trotts att jag skura honom.. men men det feskar sig. Kul hade han iaf och det är la huvudsaken ändå =)

 

Nu ska jag se Skönheten och Odjuret. Jag har bestämt att jag ska köpa en Disney film i månaden. För gamla tiders skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0