Fredag men inte helg för mig

Idag va min sista praktikdag men min tumme verkar ha hjälpt för jag ska tillbaka och jobba imorron, jag har tom fått jobb på måndag och onsdag med =) Idag jobbade jag även min första timme med lön för jag fick jobba över en timme. Gött gött!

På måndag måste jag ringa min a-kassa och kolla så att man kan göra så här utan krångel, sist jag jobba timmar va det sånt jäkla strul. Det ska aldrig va lätt men jag ska hålla min tumme igen för ett smärtfritt samtal.

I morron skulle jag hängt med Simon och Rebecca på avfrostningen men nu får det bli så att gubben får åka med dom själv, lite synd att jag missar det men jag är ju en idiot om jag skulle tackat nej till jobb.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0