Idag onsdag

Idag har vart en väldigt slö dag men kanske lika bra det för chefen ringde och undra om jag kunde komma och jobba några timmar imorron. Han fråga även om jag kunde jobba på lördag och hade glömt av att denna helgen är den enda som jag inte kan. Det känns helt fel att tacka nej till jobb men Lindas resa hit va bokad långt innan jag började jobba där så det är ju inte snällt mot henne om jag inte kan träffas när hon kommer hit. Det känns ändå bra att jag sagt till han innan om att detta va den enda helgen som jag inte kunde jobba, så han förstod ju.

Annars så har det vart rätt gött väder idag men man kan ju undra om vi flyttat hem till västkusten för det blåser lika mycket här nu för tiden som det alltid gör där.

Jag såg förresten nyss bilder på underbara Lucas på systers blogg. Ibland är det riktigt jobbigt att bo så långt ifrån sina andra kära. Att jag missa hans mini-gbgvarv gör ont i hjärtat.
Jag saknar honom!

Första mötet <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0