Nu är man en PJ

Ja då va det lördag och jag sov nästan till 12 idag, det va behövligt tydligen.

Så hur har denna veckan varit då? Jo den har varit tuff för både hjärna och kropp men även intressant och kul. Man vill ju alltid va bäst i början och kunna allt, och även komma in i gänget men sånt tar ju tid och kan ju bara bli bättre. Jag har mest fått packa upp och vara överallt för att lära mig om vad som finns och vad allt ligger. Kassan ska jag få lära mig nästa veckan men jag har suttit där ca 5 min och det va skoj, mycket att tänka på dock. Vi får se hur nästa vecka blir. Sen vill jag säga tack till er som har undrat hur det har gått för mig, det har värmt.


Idag sov vi länge som sagt och efter att vi vaknat så åkte vi in till stan för att hitta ett par sommar tofflor till mig. Mina favoriter som finns varje år finns inte längre så det fick bli ett par andra. Men det gör inget för det va kärlek vid första ögonkastet, sen att man kommer upp lite är ju bara ett +.



Efter stan så åkte vi ut till Boviken och havet för att släppa Bosse. Det va ett tagsen sist och sen så har Bosse lagt på sig lite så det va behövligt. Vi tog skogsstigen och sedan ut till stenstranden där Bosse tog årets första dopp, han älskar ju att bada. Idag har vi även gött väder så det va riktigt skönt att sitta där ute.



Det låg lite snö kvar vid en kant där ute, men det är vackert där.



Kvällen blir nog lugn för min del, jag behöver vila. Gubben ska iväg till Piteå med alla andra medans jag har hyrt tjejfilm och köpt nån folkis. Det är en perfekt lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0