Ny vecka

Idag har jag lite mer energi och jag har tom orkat handla, ta en promenad med Bosse och fixa här hemma efter jobbet. Kan bero på att det har varit lite lugnare idag och att jag har fått stå brevid och sitta i kassan en stund. Den är fortfarande lite skrämmande men det går bättre.
Chefen kalla in mig idag och tyvärr så sa han inte vad jag hade önskat, det verkar inte bli något sommarjobb för mig mer än lite inhopp. Det är ju absolut bättre än ingenting alls men denna sommaren ville jag verkligen jobba.

Den här veckan jobbar gubben kväll så vi ses bara på morronen när jag pussar hejdå och på kvällen när han pussar godnatt. Jag hoppas veckan går fort för det är inte alls något kul.

Igår va jag och gubben med Elin och Krille ner till Övik och paradisbadet. Jag tror vi alla blev som barn på nytt och vi hade hysteriskt roligt med badringarna i rutchkanan. Tack för en kul dag det måste vi göra om!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Nu är det bara två dagar kvar på den här jobbveckan :D

2011-05-11 @ 10:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0