Solig söndag

Idag har vi sommar och graderna har visat över 20+, så idag hängde vi med en kompis och frisbeegolfa. För gubben gick det kanon, det är nog en ny karriär för honom men för mig blev det en väntad sista plats. Det är kul men inte riktigt min historia.

Annars så har jag varit ledig i helgen och jag vet inte riktigt när jag ska jobba nästa gång. Känns nästan lite märkligt att bara va hemma, jag har blivit van att jobba =) Jag har för övrigt gått ner 2 kilo sen jag började jobba där och då har jag ändå haft magen full av kladdkaka.. ofta! Sen va det även ett jäkla tagsen jag va och simma, men det kanske inte behövs längre då? Fast jag ska nog försöka komma iväg dit när jag är ledig för det är ju ganska kul.

Min odling med sockerärtor har äntligen kommit upp, jag trodde där ett tag att jag hade sått för tidigt men det blir nog bra iaf. Gött Gött!

Om 6 dagar så är min darling Linda äntligen här uppe. Du är saknad och efterlängtad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0