1:a advent

Idag har vi som säkert många andra dragit fram adventsprylarna och gjort det fint och mysigt här hemma. Jag hade visat bilder om jag orkat men jag har ingen mer ork idag, tror inte jag är helt kry.

Idag har vi även tvättat bilen vilket va väldigt behövligt så nu skiner den så fint.
Vi har varit hos svärföräldrarna och käkat middag vilket känns som en evighets sen för mig.
Nu har gubben dumpat mig för något hemligt uppdrag som gör mig tokig. Han måste hålla allt väldigt hemligt runt jul för jag är en snokare som måste få veta =)

Sen har jag kommit fram till att jag börjar bli duktigt less på människor. En stuga i skogen utan väg hade suttit klockrent där man själv får välja när och om man vill va bland folk. Jag kan överleva med att jaga min egna föda och tom äta fisk. El är inte livsviktigt men att torka arslet med granris och återanvända tamponger låter mindre lockande.. så vi får la se hur det blir med den saken. Men lite sugna är vi allt ändå.

Kommentarer
Postat av: Elin

Neeej! En stuga mitt ute i skogen är väl det sista du ska skaffa dig om du vill undvika mänsklig kontakt! Tänk dig alla bärplockare, jägare och allmänt naturkåta stadsbor du kommer tvingas umgås med! ;)Vill du hålla dig helt isolerad rekomenderar jag en lägenhet mitt inne i stan, hörlurar, ett stort mysigt täcke och valfri matkasse som levereras hem till dörren.. hihi

2011-11-27 @ 23:44:47
URL: http://www.storsvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0