1:a november

Idag har vi gått över till november månad och det är 8+ med tillhörande sol ute. Jag fattar inte, vart fan är snön?? Det är snart jul och allt vi fått är en liten antydan till snö. Jag börjar faktiskt vilja ha snö nu.

För övrigt så är jag ledig idag vilket innebär att jag måste städa, ordentligt. Vi har båda 2 varit ganska förstörda sen Halloween men jag har svårt att tro att det bara är en lång och enorm bakfylla. Är fallet så är det dax att lägga ner och låta de unga ta över nu. Då är det inte värt det.

Jag vill passa på att tacka värdparet Johanssons för en bra fest och min första Halloweenfest. Det va kul att alla hade klätt ut sig. Eftersom jag har lovat och BARA därför så bjuder jag nu på denna hemska bild. Det fanns faktiskt ingen bättre på oss, så illa är det.. haha.



Igår åkte vi ut till en skogsväg och testade vår stjärnkikare för första gången. Den är nog lite mer avancerad än vi trott för vi fick inte riktigt ordning på det. Vi fick spanat in Venus iaf och även om den fortfarande va en bit bort så såg man det klart och tydligt. Det va häftigt. Tur vi köpte en med motor för shit vad allt rör sig fort där ute, vi måste bara komma på hur den också fungerar. Det blir nog bra när vi kan allt =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fina ni är hahaha :)

2011-11-02 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0