Måste vakna..

Idag gick jag upp med gubben för jag had en tidig tid hos plågis. Eftersom jag avskyr det och blir som en rädd liten liten flicka så va jag tacksam för en morrontid, då blir inte hela dagen förstörd av att gå och va nervös. Tack och lov så gick det ganska bra idag för jag hade inga hål och så va det gratis dessutom. Tur man får lite pengar att använda hos dom varje år. Det va bara ett litet oros moment om en visdomstand. Det är inte säkert att den kommer upp men den verka va påväg och kommer den upp så måste jag operera bort den också. Nog för att det är skönt med lustgas men jag hoppas ändå få slippa.
När jag kom hem däcka jag på soffan vilket inte alls va meningen, men Bosse väckte mig runt 11 och tyckte jag sovit nog. Nu sitter jag med kaffe nummer 2 och försöker vakna.

Igår va jag på stan med Marie och det känns så himla gött att ha inhandla nästan alla julklappar och det är fortfarande november. Måste bara köpa papper och annat skit så det kan bli en fin klapp. Igår köpte jag även nya skoter kläder som en tidig klapp till mig själv. Den av på rea och kommer nog passa kanon till min rosa hjälm. Skönt med nya termobyxer också som har hängslen så nu får snön gärna ta och komma!!



Ikväll ska vi på bio med Jenny och Gustaf och äntligen få se Breaking Dawn.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ser riktigt snygga ut !! :)

vad tyckte du om breaking dawn? jag var och såg den förra veckan...

2011-12-02 @ 14:38:45
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Jo jag tyckte den va jätte bra och längtar nu tills del 2 =)

2011-12-04 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0