Så börjas det igen..

Vi fick en lapp i brevlådan om att det ska komma gubbar på sitt 511:e efterbesök här och att dom inte kunde ge oss någon tid. (Jag tror jag skrev om detta innan). Jag blev iaf lovad att någon skulle ta kontakt med oss för att boka en tid men inget har hänt. Om jag fattade det rätt så skulle dom komma till oss från denna måndagen, fast det kan va nästa också. Iaf så har jag inte hört något så jag ringde upp idag för att kolla läget men samma snubbe jag prata med sist hade inget minne av mig och gav mig nummret till en annan snubbe så att jag skulle kunna boka en dag med han direkt. Denna snubben har jag testat ringa hela förmiddagen men mobilen är avstängd. Han får till i eftermiddag på sig och sen får jag la ringa det andra nummret.. igen.
Det är fan värt att äga sitt egna hem, tom när jag hade vattenläcka i min lägenhet i Frölunda va det mer värt än det här för då kunde jag hjälpa till och styra när folk skulle komma, nu har man inget att säga till om. Det är ALLTID någon som måste komma in här!! Hade vi inte haft Bosse så hade jag fortfarande vart irriterad av att ha främlingar springandes här men nu blir det 1000 gånger svårare eftersom någon av oss måste va hemma med han *suck*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0