Söndag

Idag är det söndag och snart börjar söndagsmyset vilket innebär soffläge och en massa bra på televisionen. Får hoppas man orkar hålla sig vaken bara.
På förmiddagen fick Bosse sig en tur i skogen så nu ligger han ganska trött på sin bädd, en snäll vovve med andra ord.
Vid middagen hos svärföräldrarna firade vi med massa gött och snälla söta Marie gav mig och sin mor en present. Vi fick varsin egengjord väska som vi båda hade berömt henne för innan, så nu har vi alla varsin. Tack så mycket!



Nu är vi snart inne på mitten av november och vi har fortfarande ingen snö. Detta är tydligen rekord sen dom började räkna och det konstiga är att fjällen inte ens fått snö. Vi kolla på bilder förrut från förra året vid den här tiden och då va det hysteriskt mycket snö och skotern va avrastad för längesen. Det är sjukt! Får se om det kommer något nästa vecka som dom hotat med. *hoppas hoppas*.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hälsa min syster att en sån väska vill jag med haaaa!! :D

2011-11-14 @ 22:44:03
Postat av: Ida

Åh vilken fin väska :) En sådan skulle jag med vilja ha hehe. Kram kram!

2011-11-15 @ 15:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0