Tisdag

I söndags och till 1:a advents ära så började det faktiskt snöa och kors i taket att det har fått ligga kvar. Vi snackar inte om stora mängder tyvärr men tillräkligt vitt för att täcka nästan hela marken. Idag har vi även haft 6- så det är en bra början, man börjar få hopp och känsla nu =)

Idag är jag på lite bättre humör trotts att en gubbfan svängde rätt ut framför mig när jag va iväg på ärenden (det är alltid dom gamla) iaf så tänkte jag passa på och visa hur fint det blev med våra nya och första julgardiner. Det får räcka med ett rum  i år men jag tycker det blev riktigt bra och det bästa är att dom luktar mamma.



Igår fick jag veta varför gubben varit så hemlig för jag fick en tidig "klapp". Han har nämligen gjort en adventskalender till mig, en sån har man ju inte haft på evigheter =) Tack du underbarar gubben, ska bli spännande att se vad som döljer sig bakom luckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0