Är lite tystnad för mycket begärt?

Vi har våra sopmongon och vi har vår jesus OCH nu även en byggarbetsplats på baksidan av vår länga. Jag har gnällt förrut och jag vet fortfarande inte vad dom sysslar med förutom att dom nu har bytt plats så att vi får detta otroligt irriterande surrande och bankande ljud rätt in till oss. Ska jag behöva stoppa in öronproppar för att inte bli koko, vilket jag tror man kan bli av ett ihållande piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip. Stackars Bosse med sin superhörsel. Jag vill ut på landet och ha lugn och ro. Jag vill kunna njuta av att vara ledig!

Jag flydde en stund med Bosse till veterinären för att köpa mer mat, Bosse fick dock vänta i bilen för det va fullt va hundar där inne. Det blev lugnast så. Efteråt åkte vi till stan och köpte nya tvättpåsar för mina trasades sönder i går, fattar dock inte hur det nu gick till. Jag köpte mig även en jätte blombrosch som nu pryder min halsduk. Så gulligt så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0