Dålig dag

Idag vakna jag upp med en skallebank som inte ens en kaffe med snus kunde bota, och som jag sällan har om den inte är en självförvållad "dagen efter". Dessutom har jag ont i ryggen mer än vanligt så när chefen ringde va jag tvungen att tacka nej idag. Jag hatar det! Det va nästan lite komiskt att jag skulle fått tiden för en annan som va hemma med dålig rygg. Jag kunde faktiskt inte med att säga att det va ryggen för mig också. När man slåss om det jobb som finns så vill man alltid va pigg och säga ja, man vill visa sig starkast och bäst men idag fick jag ge mig och det suger!

Gubben rådde mig att ringa en knådare vilket jag gjorde men att få en tid samma dag gick ju inte. Jag hitta en som jag tror kan va bra för mig men som först kunde ta emot mig imorron. Jag boka in en tid men får la se om jag kan gå. Ringer chefen imorron så kan jag nog inte tacka nej igen utan får bita ihop. Jag har även ytterligare ett stjärt-grupps-förnedringsmöte inbokat imorron som jag annars måste gå på... Gaaaaaah!!

Nu soffläge. Skulle bara haft ett fetto som vandra fram och tillbaka på mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ah känner igen den där känslan, man vill verkligen jobba för allt i världen!

Ta ett varmt bad och vila upp dig idag så känns det kanske lite bättre till i morgon :D

Annars kan jag kanske låna ut mina händer i helgen (brukar massera både folk och fä :D) om det bara är ryggmusklerna som bråkar :)

2011-10-19 @ 11:44:23
URL: http://www.storsvart.blogspot.com
Postat av: Magda

Så du får veta samma dag om du ska jobba eller inte? Måste vara lite jobbigt?

2011-10-19 @ 12:01:13
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Magda: Jo oftast är det samma dag, kan va lite svårt att planera annat ibland men så är det. Jag får ju jobba iaf =)



Elin: Ja jag får typ ångest av att tacka nej, inget kul alls.

Man får tacka för ett ev lån av dina händer då, mycket möjligt att det blir taget ;)

2011-10-19 @ 12:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0