Ett monster!

Ja så vad har hänt förutom vårat finbesök? Jag minns nästan inte för det har egentligen hänt så mycket men det är allt för längesen jag skrev ju *kli i huvudet*.

Min kinesiska massage va underbar och dit ska jag absolut gå fler gånger, när jag har råd då.
Sen har vi haft Elin med sin nya gubbe på middag och sällskapsspel. Det va en mycket trevlig kväll som jag hoppas vi kan göra om innan jag förlorar henne till Umeå ;) Fast 13 mil är ju ingenting här uppe.. egentligen.

Som jag skrivit innan så har vi beställt en stjärnkikare och igår så kom den, den är ett monster!! Tyvärr så har vi haft det sämsta vädret med enorm dimma så vi har inte fått testa den ännu. Sen är den lite mer avancerad än vi trott så gubben får läsa igenom och lära sig den lite först ;) Kul är det iaf!!



Idag är jag ledig och trotts att jag tycker det är skönt så har jag varit jätte rastlös så jag tog med mig Bosse till stan och handla ingredienser för att göra pizza sen ikväll. Gött Gött. Sen har jag diskat, jag tvättar och även dammsugit men det va det äckligaste jag gjort på länge för påsen va helt full så jag fick rensa ur lite ur den för att kunna få plats med mer. Vidrigt vidrigt! Jag måste verkligen köpa nya påsar!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Jäkla bajsdimma jag vill kika ju :)

2011-10-27 @ 18:28:51
Postat av: Ida

Oj jädrar det var mig ett riktigt monster hehe. Vad spännande :) Du får berätta mer sen när ni testat den :)

2011-10-27 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0